اي خدا دستانم را براي رسيدن به تو به آسمان مي سپارم.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2393
نویسنده : علی اکبری

اي خدا از تو ميخواهم تا در اين لحظات سخت و دشوار كه هركس براي دور شدن از تو همه كار ميكند من را ازخودت دور نكني چون ميدانم كه تو صفا,عشق,دينداري,عشق به اهل بيت نبي را براي من و امثال من قرار دادي تا شايد ببيني شكر نعمتهايت را از بندگان كمترينت پس خدايا شكر ميكنم نعمتهاي كثيرت را.اي خدا...سپاسگذار همه ي نعمتهاي پربركتت هستم چه كم و چه زياد...






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: